Materiały do programu „Wojna, która zmieniła Rondo”

Scenariusz warsztatów Wojna, która zmieniła Rondo
Scenariusz spektaklu Wojna, która zmieniła Rondo
Scenografia i dźwięki Wojna, która zmieniła Rondo
Elementy planszy Wojna, która zmieniła Rondo
Materiały pomocnicze Wojna, która zmieniła Rondo

Tutoriale

Rondo – robimy kwiaty

Rondo – bez lektora

część 1. Przygotowanie zajęć „Wojna, która zmieniła Rondo”

Pierwsza część tutorialu jak przeprowadzić zajęcia dla dzieci 6-9 lat „Mali bohaterowie – Wojna, która zmieniła Rondo”. Dowiecie się z niego jak przygotować teatrzyk z udziałem dzieci, w którym poznają różne emocje, towarzyszące im podczas przygód Gwiazdki, Fabiana i Danka oraz bohaterów miasteczka Rondo. Dzieci poznają pojęcia wojny, pokoju, wspólnoty, tożsamości, dowiadują się kim jest bohater. Podczas warsztatów i rozmów po teatrzyku wspólnie rozważają co oznacza bycie małym bohaterem i jakie cechy powinien mieć mały bohater w dzisiejszych czasach.

część 2. Robimy teatrzyk „Wojna, która zmieniła Rondo”

Druga część tutorialu jak przeprowadzić zajęcia dla dzieci 6-9 lat „Mali bohaterowie – Wojna, która zmieniła Rondo”. Dowiecie się z niego jak zrealizować teatrzyk z udziałem dzieci, w którym poznają różne emocje, towarzyszące im podczas przygód Gwiazdki, Fabiana i Danka oraz bohaterów miasteczka Rondo. Dzieci poznają pojęcia wojny, pokoju, wspólnoty, tożsamości, dowiadują się kim jest bohater. Podczas warsztatów i rozmów w trakcie i po teatrzyku uczestnicy wspólnie rozważają co oznacza bycie małym bohaterem i jakie cechy powinien mieć mały bohater w dzisiejszych czasach.

część 3. Jak zrealizować warsztaty „Wojna, która zmieniła Rondo”

Trzecia część tutorialu jak przeprowadzić zajęcia dla dzieci 6-9 lat „Mali bohaterowie – Wojna, która zmieniła Rondo”. Dowiecie się z niego jak po teatrzyku przeprowadzić warsztaty z udziałem dzieci. Podczas nich utrwalą poznane emocje, towarzyszące im podczas przygód Gwiazdki, Fabiana i Danka oraz bohaterów miasteczka Rondo a także pojęcia wojny, pokoju, wspólnoty, tożsamości, czy bycia bohaterem. Podczas rozmów wspólnie rozważą co oznacza bycie małym bohaterem i jakie cechy powinien mieć mały bohater w dzisiejszych czasach.